Pages

Friday, October 7, 2011

Allah sayang saya..


Semalam..dua hari lepas..Rasa umpama dunia tak menyebelahi..
Air mata gugur lagi..

Tapi…kalau pun dunia x menyebelahi…
Allah menyebelahiku..
Ada ayah..mek..adik2..yg sangat hebat & baik pada ku..

Harap dapat terus berusaha hidup sebaik mungkin dalam iman & islam..

Masa Depan? Siapa tau apa Allah da rancangkan..

Will I fall out of love…and fall in love again..?

*Nangis lagi*

No one knows…Allah je yang tau sesuatu yang kita x nampak..

And kalau lah jatuh cinta lagi..
Berdoa agar ditemukan dengan orang yang mencintai Allah..
Dan..berharap..orang itu akan menjadi kawan paling rapat, teman hidup, teman seperjuangan & teman berjihad fisabilillah.
Teman untuk hidup & mati kerana Allah..

*Nangis lagi*

Saya nak berhenti menangisi nasib saya.
Semoga Allah jadikan saya lebih kuat!
Kalau pun tak ada yang sayang saya..
ALLAH masih sayangkan saya.

I♥Allah

0 comments:

Post a Comment