Pages

Tuesday, October 8, 2013

JPN, Imigresen, JPJ dan POS Malaysia urusan di waktu malam

Assalamualaikum wbt,
Lama dah rasa tak menulis apa-apa di sini.  ^_^

Ok lah, Lulu nak share je. Untuk sesiapa yang ada masalah nak ke JPN, Imigresen, JPJ dan POS Malaysia waktu pejabat, korang boleh lah pergi selepas waktu pejabat pada hari biasa.
hehehe :) 
Betul... tak tipu... buka sampai pukul 930 malam.

Semua kaunter ni buka setiap hari termasuk Sabtu & Ahad, kecuali Cuti Umum.

Inilah yang dinamakan UTC ♥ Urban Transformation Centre
Setakat ini senarai list kaunter UTC seluruh Malaysia ada seperti di bawah ni:

UTC Sentul:
Aras 3, Kompleks Bandar Baru Sentul
51000 Kuala Lumpur
Hari: Isnin - Ahad
Waktu: 8.30 pg - 10.00 mlm

UTC Kuala Lumpur :

Tingkat 2, Pusat Transformasi Bandar (UTC) Kuala Lumpur,
Pudu Sentral (Puduraya lama),
55100 Kuala Lumpur.
Hari: Isnin - Ahad
Waktu: 8.30 pg - 10.00 mlm
UTC Perak:
Pusat Transformasi Bandar (UTC) Perak,
Off Jalan Dato' Onn Jaafar,
30300 Ipoh,
Perak.

Hari: Isnin - Ahad
Waktu: 8.00 pg - 10.00 mlm

Tarikh kemaskini: 3 April 2013
UTC Pahang:
Pusat Transformasi Bandar (UTC) Pahang
Bangunan UTC Pahang
Jalan Stadium
25200 Kuantan
Pahang
Hari: Isnin - Ahad
Masa: 8.30 pg – 10.00 mlm
UTC Kedah:
Ruang Mesin ATM
G-2 UTC, Tingkat Bawah
Bangunan UTC Kedah,
Kompleks MBAS, Jalan Kolam Air
05675 Alor Setar,
Kedah.

Hari: Isnin - Ahad
Masa: 8.30 pg – 10.00 mlm
Lulu share sbb harap ada yang akan dapat manafaat dari info ni. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat barakah redha dan hidayah Allah sentiasa. 
xoxo,
Lulu

6 comments:

lenggutl asyari said...
This comment has been removed by a blog administrator.
JuJuBi said...

Kalau nak tukar hakmilik kat utc pudu sentral jpj boleh tak?

JuJuBi said...

Kalau nak tukar hakmilik kat utc pudu sentral jpj boleh tak?

azleen kassim said...

Sabtu minggu pertama utc renew passport bukak x

Nizam said...

Esok sabtu 2 april 2016 bukak x? Risau pergi tutup plak , sebab minggu pertama

Nizam said...

Esok sabtu 2 april 2016 bukak x? Risau pergi tutup plak , sebab minggu pertama

Post a Comment