Pages

Thursday, April 3, 2014

Petua buang pijat

Assalamualaikum wbt...
Salam sayang semua...

Haa mesti korang semua nak tau kan?
Camne cara nk buang pijat...
Susah nk buang semuanya...
Bak kata mat saleh
"once there, forever stay"

macamana nak tau itu adalah pijat?
kata ayah saya, bila picit mesti berdarah..(macam kutu...huhuuu)
lagi satu pijat tak blh terbang...  :D
haa...boleh rujuk gambar di bawah ya..



Tapi, kalau korang baru je kena pijat, mesti korang nk buang ASAP kan?
haa...sblm buang mestilah kena tau cara2 pijat blh dtg kat rumah kita...
1. dari rumah sebelah +_+
2. dari barangan yg kita bawak balik ( tak kira perabot ke,carpet ke, apa ke)
3. dari rumah orang kita singgah yang menyinggahi badan kita ketika di rumahnya
dan banyak lagi kemungkinan...adess

Haa...lagi satu, kalau korang kena gigit pijat...
gatal dia...ya Allah...semacam!
dan kalau garu, dia akan ikut bentuk garuan korang,...
hohoho...try la lukis pape kalau tak pecaya...
kikiki...(serius betul..)


Ok, in syaa Allah ada banyak cara..
tapi x tau pun yg mana yg berkesan kan?
so yang berkesan setakat ni
bukanlah Ridsect, Baygon atau apa2 spray "bugs repellent"
tapi THINNER

ya...antara kegunaan thinner yg berkesan...
korang spray la kat tilam korang..nnt bila dah nampak pijat tu...
spray ke arah mereka...

ada je sbnrnya racun pijat...
tapi bau dia...
memannn HO LIAO
fuh....satu rumah boleh muntah...walaupun rumah 3 tingkat...
hehehe...echewah...ni gurau je...
tapi mmg meloyakan dan membusukkan...
(mungkin bau busuk adalah kekurangan dan kelemahan pijat....wallahu a'alam)

heee
ok semua...harap dapat membantu sedikit atau kurang dari itu..
semoga dapat manafaat darinya...

1 comments:

lenggutl asyari said...

PUSAT PEMBESAR PENIS, OBAT KUAT TAHAN LAMA, PERANGSANG WANITA, KOSMETIK, DAN ACCESORIES SEX P/W TERLENGKAP...!!



Pembesar Penis Cepat

Vakum Pembesar Penis

Obat Kuat Sex

Obat Penggemuk Badan

Pelangsing Tubuh Cepat

Perontok Bulu Kaki

Penis Ikat Pinggang

Alat Pembesar Payudara

Obat perangsang wanita

Vagina Center

Obat Penyubur Sperma



HOTLINE : 0812 3377 0077

PIN BB : 2A70 31BC

Post a Comment